Illustration

12.12.2022

Чому контейнери краще за ро-ро?

Сьогодні ми зустрічаємо у Львові першу партію електромобілів, які ми відвантажили із Китаю у контейнерах. І тепер можемо підбити підсумки та порівняти цей варіант логістики із ро-ро судами.
Весь шлях від автосалону продавця у Гуанчжоу до Львову зайняв лише 56 днів.

Перші 10 днів було витрачено на експортні формальності - стафірування автомобілів у контейнери та доставку до порту Сямень. 29 жовтня контейнери вирушили із Китаю, та через 34 дні їх було вивантажено у польському порту Гданськ. Останні 12 днів було витрачено на вивезення контейнерів на спеціалізований термінал для розстафірування та подальшу доставку електромобілів автовозами до Львову.

Можемо констатувати, що контейнерна логістика електрокарів із Китаю сьогодні швидше за поромну. Так, загальний строк доставки авто до України із використанням найпоширенішого ро-ро маршруту Шанхай-Зебрюгге у листопаді-грудні складав мінімум 65-70 днів. А якщо додати затори у порту Зебрюгге у грудні та переорієнтацію певних ро-ро суден до інших портів, цей строк у деяких випадках перевищив 80-90 днів!

Проте головне для українських отримувачів електромобілів - це навіть не строк доставки, а вартість логістичних послуг. Доставка «електричок» у контейнерах у листопаді-грудні коштувала на 15-20% дешевше за ро-ро судна. Разом із більш швидким строком доставки це робить контейнерні перевезення китайських електромобілів абсолютним переможцем у цьому логістичному двобою.

Протестувавши перші контейнерні рейси, Port Clearance продовжує експлуатацію цього способу доставки у грудні. Найближчим часом ми поекспериментуємо із маршрутом до порту Констанца, оскільки бачимо, що цей маршрут може зменшити загальний строк доставки автомобілів в Україну ще на 5-10 днів, а вартість доставки – ще на додаткові 5-10%.

Для замовлень доставки електромобілів із Китаю Ви тепер знаєте, до кого звертатись.
PORT CLEARANCE – професійна закупівля і доставка «під ключ» електромобілів із Китаю.