Illustration

13.12.2023

Тренди логістики у 2023 

Страйки на польському кордоні стали для багатьох українських автотрейдерів майже катастрофою. 
Відвантажені із Гданську автовози з електричками застрягли на кордонах. Контейнери із Гданську почали вивозитись на термінали для розстафірування із суттєвим запізненням, що призвело до нарахування шаленого демереджу. Ставки доставки до Львову з боку автоперевізників миттєво зросли майже в 1,5 рази. Логістичні компанії почали перекладати ці витрати на імпортерів. Імпортери понесли збитки. А кінцеві покупці тепер отримають замовлені автівки на 1,5-2 місяці пізніше обіцяних строків.
Port Clearance, навпаки, увесь цей час продовжувала працювати чітко, доставляючи автівки нашим замовникам у стандартні терміни відповідно до наданих зобов’язань за договорами. У чому ж секрет, запитаєте Ви.
Все дуже просто. Як ми неодноразово повідомляли, з восени 2022 року ми доставляємо електромобілі з Китаю виключно через порт Констанца у Румунії. Саме через це наші клієнти жодним чином не постраждали від страйків з боку перевізників Польщі, Словакії та Угорщини. 
«Румунський маршрут» вигравав у «польського конкурента» за строком доставки протягом усього 2023 року. Практика Port Clearance доставки авто через Констанцу свідчить про загальний строк доставки від терміналу у Шеньчжені або Шанхаї до Одеси – 50-60 днів.
Маршрут через Гданськ займав у середньому 75-90 днів ще до початку страйків. Однак через страйки ці строки зараз збільшуються додатково мінімум ще на 30-40 днів.
Які ще тренди можна відзначити у логістиці електромобілів у другому півріччі 2023 року? 
Безумовно, відзначимо здорожчання морського фрахту наприкінці року. Це сезонне підвищення через відвантаження із Китаю передноворічних замовлень покупців з усього світу. Оскільки зазвичай у 4-му кварталі Китай експортує приблизно 35-40% від загальнорічного обсягу, ці шалені обсяги вантажів дуже сильно тиснуть на контейнерну інфраструктуру. Контейнерні лінії стикаються із підвищеним попитом та дефіцитом контейнерів і вільних місць на судах. 
За таких умов кожного року у 4-му кварталі спостерігається стрімке зростання фрахту, яке починає зникати тільки після китайського Нового року. Отже, найближчі 2 місяці ми будемо бачити максимальні ставки фрахту до Європи.
Також пам’ятаємо, що у грудні Китай входить у період розпродажів. Китайські автосалони та дилери намагатимуться розпродати залишки зі складів до китайського Нового Року у лютому. Отже, протягом грудня і січня українські покупці зможуть знайти цікаві ціни для покупки. 
Однак якщо Ви вирішили придбати електромобіль найближчим часом, радимо не зволікати, чекаючи останньої миті у кінці січня. Наш багаторічний досвід торгівлі з Китаєм свідчить, що найцікавіші ціни починають з’являтись вже у грудні, і у разі вигідних знижок автівки розпродаються китайцями миттєво, іноді протягом одного дня.
Якщо Ви вже обрали конкретну модель електромобілю, компанія Port Clearance готова організувати весь комплекс послуг по доставці авто із Китаю «під ключ», у тому числі повну технічну діагностику на території Китаю.
З питань замовлення звертайтесь:+380674869729 (Telegram, WhatsApp)au.moc.ecnaraelctrop%40ga
PORT CLEARANCE – професійна закупівля і доставка «під ключ» електромобілів із Китаю.