Illustration

10.05.2023

Страховка при перевезенні 

Майже кожен другий клієнт перед підписанням договору доставки електромобілю із Китаю запитує нас про гарантії компенсації у випадку пошкодження електромобілю протягом перевезення до України. Розглянемо детально це важливе питання.
Оскільки Port Clearance - логістична компанія із 13-річним досвідом, відшкодування шкоди вантажам наших клієнтів поставлено нами на професійний рівень.
По-перше, на кожному етапі перевезення, сухопутному або морському, в нас є чіткі страхові інструменти. Вони дозволяють нам бути на 200% впевненими, що при виникненні страхового випадку ми отримуємо повну компенсацію шкоди від винних осіб.
По-друге, основні ризики пошкодження виникають під час стафіровки автівок у контейнер на терміналі у Китаї або при розстафіруванні контейнеру на терміналі у Румунії/Польщі. Саме тому на цих терміналах ми завжди замовляємо послуги сюрвеєрського контролю. Номіновані нами сюрвеєри роблять фото і відеозвіти протягом вантажних процесів, що дозволяє чітко зафіксувати, де саме сталося пошкодження автівки.
Довірити це робітникам терміналів – це помилка, оскільки вони зацікавлені зняти з себе відповідальність за шкоду. Через це сюрвеєр завжди обирається нами незалежний, який не є працівником вантажного терміналу. Багато логістичних компаній зазвичай економлять на сюрвеєрах, розраховуючи на те, що страхові випадки ніколи не виникнуть в їх роботі. І як часто буває, коли авто приходить в Україну пошкоджене, отримати компенсацію від підрядників логіст не може, і надалі він намагається уникнути компенсації вже власникам автівок...
Наведемо приклад із нашої практики. У січні 2023р. автівку було пошкоджено протягом автоперевезення із порту Мерсін до Одеси. Пошкодження переднього бамперу було зафіксовано нами при вивантаженні на митному терміналі в Одесі. Пошкодження було зафіксоване нами у CMR, і водій автоперевізника повністю визнав провину.
Оскільки автоперевізник мав страховий поліс, ми отримали компенсацію вартості відновлювального ремонту автівки у повному обсязі від страхової компанії, а наш клієнт отримав цю компенсацію від нас.
При цьому, ми зі свого боку сплатили компенсацію клієнту протягом 1 дня після отримання акту СТО, де проводився ремонт. У свою чергу, чекати компенсації цієї суми від страхової компанії автоперевізника нам довелось протягом 4 місяців. Однак, як кажуть, це вже наші внутрішні логістичні проблеми. Наші замовники не повинні бути заручниками в очікуванні виплат, як це часто зустрічається на практиці у недобросовісних логістів.
Наша професійна рекомендація – при виборі логістичної компанії для доставки Вашого електромобілю із Китаю звертайте увагу виключно на компанії із багаторічним досвідом у логістичній сфері. Не економте на логістиці, оскільки автомобіль – це не посилка з Алібаби, і безвідповідальна доставка може призвести до великих витрат. Працюйте виключно із професіоналами, які дають Вам чіткі юридичні гарантії!

PORT CLEARANCE – професійна закупівля і доставка «під ключ» електромобілів із Китаю.