Тканини у рефрижераторі?!
Після початку блокади морських портів України більшість контейнерних вантажів, що раніше направлялись до Одеси, Чорноморська або Південного, була покинута у портах Румунії, Греції та Туреччини. Так, один із імпортерів звернувся до нас із проханням доставити тканини, що на той час зберігались у контейнерах у порту Пірей вже більше 3 місяців. Що цікавого було у цьому кейсі?
По-перше, переорієнтація логістичних ланцюжків з морських портів на автомобільні призвела до суттєвого дефіциту вільного автотранспорту для доставки вантажів із ЄС в Україну. Тому, після невдалого пошуку автоперевізників, який тривав близько тижня, ми вирішили зробити нестандартний крок та запропонували замовнику доставку вантажу у авторефрижераторах. Після погодження усіх технічних умов між замовником, перевізником та грецьким агентом, фури вирушили до Пірею.
По-друге, задля перевантаження тканин із контейнерів до автомашин довелось спочатку доставити контейнери з вантажем у митному режимі внутрішнього транзиту із порту Пірей до митного складу в Афінах. Це потребувало певних додаткових митних процедур та надання відповідних гарантій сплати митних платежів грецькій митниці, що і було організовано нами у Піреї.
По-третє, оскільки період зберігання контейнерів у порту Пірей перевищував 3 місяці, імпортер зажадав від морських ліній відміни демереджу – штрафу морського перевізника за використання контейнерів. За допомогою локального агенту нам вдалось повністю скасувати демередж лінії COSCO, що дозволило заощадити для нашого замовника 6500 євро (!)
«Звичайна логістична робота» – скажете Ви. «Абсолютно» – відповімо ми. Проте цей кейс було виконано чітко, професійно та у найкоротші терміни. А той, хто мав досвід роботи з греками, знає про дуже повільну працю місцевих офісів. Тому наша швидка робота для замовника виявилась приємною логістичною вишенкою на тортику.