Переїзд на ПМП до Туреччини
У липні нам довелось допомагати родині із Миколаєва, яка в умовах постійних ракетних обстрілів їх рідного міста вирішила переїхати на постійне проживання до Туреччини. Які кроки було запропоновано замовнику та у подальшому виконано нашою логістичною командою для безперешкодної доставки особистих речей замовника.
1. Спочатку ми знайшли автоперевізника для доставки майна з Миколаєва до Анталії. Слід зазначити, що пошук перевізника тривав близько двох тижнів, оскільки переважна більшість перевізників відмовилась їхати на завантаження до Миколаєву, побоюючись за власне життя. Проте, в решті решт такий перевізник знайшовся, і ми відвантажили речі до Туреччини.
2. Ми підготували для замовника перелік особистих речей, який містив усю необхідну інформацію для митних органів. Насамперед, мова про вагу, кількість та вартість речей задля їх ідентифікації протягом подальшого митного огляду під час митного оформлення експорту.
3. Нами було підготовлено т.зв. «пасажирську» митну декларацію, що разом із переліком особистих речей стала підставою для митного оформлення експорту у пункті пропуску через державний кордон України «Орловка-Ісакча».
4. Надалі ми передали пакет документів румунському митному брокеру для оформлення транзитної митної декларації. Оскільки речі належали громадянину України, транзит через Румунію потребував грошової застави, що було організовано у пункті пропуску Ісакча через сплату готівки.
5. У завершенні разом із турецьким митним брокером було організовано митне оформлення речей у Стамбулі. Головна особливість митних процедур у Туреччині – отримувач речей повинен був мати т.зв. «Тимчасовий Дозвіл на Проживання у Туреччині» та номер платника податків у Туреччині. Саме ці документи стали підставою для звільнення від імпортних податків у Туреччині.
Якщо Вам потрібна допомога з питань переїзду з України на ПМП до інших країн, Ви тепер знаєте, до кого звертатись.