Многотоварка - головний біль брокера
Дано:
Будівельна компанія доставила до України такий собі «модульний будиночок», в кому завантажено декілька сотен позицій різноманітних приладів, інструментів, витратних матеріалів для монтажних та будівельних робіт. З документів для митниці у водіїв є лише інвойс та CMR.
Завдання:
Організувати митне оформлення товарів, підготувавши для митниці повноцінний пакет документів на імпорт. Максимально скоротити для вантажовласника витрати, пов'язані з митними процедурами та простоєм автомашини на митному терміналі.
Рішення:
Перший крок – отримавши від вантажовласника докладний опис кожного приладу та інструментів, визначити коди УКТЗЕД. При цьому важливо було підібрати такі коди, які мали меншу ймовірність спрацьовування додаткових форм контролю, як перевірка класифікації та лабораторне дослідження. Це заощадило багато часу для імпортера, дозволивши швидко провести митне оформлення.
Другий крок – провести т.зв. «фізичний» (або ідентифікаційний) огляд модульного будинку перед поданням декларації, щоб перевірити ще раз вагу, кількість, маркування товарів та виправити помилки в товаросупровідних документах. Цей простий хід дозволив попередити складання протоколу за невідповідність у документах та уникнути штрафів за декларування товарів за помилковими кодами УКТЗЕД.
Третій крок – підготувати для замовника драфти інших документів, необхідних для митниці: лист про помилки в інвойсі, докладний пакувальний лист, технічні описи товарів. Ці документи митниця обов'язково вимагає при імпорті обладнання, тому імпортер, не маючи досвіду у митних процедурах, не зміг би підготувати їх самостійно. Це дозволило імпортеру уникнути витрат на отримання додаткових дозвільних документів як висновок експерта з коду УКТЗЕД або з неналежності до товарів подвійного застосування.
Здавалося б, наскільки просто. Але за цими нехитрими діями стояла копітка робота нашої команди протягом 2 тижнів. Адже ця багатотоварна партія складалася з більше сотні кодів УКТЗЕД, частина з яких була складним випадком класифікації і вимагала безліч дозвільних документів.
Підсумок:
Вдячний замовник, який за допомогою нашої компетентної допомоги заощадив час та гроші при оформленні імпорту.